تحولات منطقه

فرماندار عسلویه گفت: گازهای منتشر شده در پارس جنوبی براثر اصابت پرتابه دشمن به مخازن فازهای منطقه سمی نیست و مردم نگران نباشند.

فرماندار عسلویه: گازهای منتشر شده در پارس جنوبی سمی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکندر پاسالار افزود: گازهای منتشر شده تا ساعاتی دیگر پس از سوختن خاموش خواهد شد .

وی یادآورشد: هیچکدام از پتروشیمی های مستقر در عسلویه دچار حادثه و مورد اصابت پرتابه قرار نگرفته اند.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: امروز فازهای ۶، ۵، ۴ و ۳ پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن قرار گرفت.

پاسالار گفت: هم اینک برق منطقه پایدار و خسارتی به تاسیسات نیروگاه‌های مستقر در منطقه وارد نشده است.

وی افزود:هم اینک مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرستان عسلویه در حوزه شهری و صنعت در حال انجام ماموریت هستند.

فرماندار عسلویه اضافه کرد: براثر این حادثه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha